• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Kryzys finansowy 2008 roku: Nauka na przyszłość.

Zysk to z pewnością coś ważnego dla każdego człowieka prowadzącego firmę. Jednak nikt nie powiedział, iż trzeba dążyć do możliwie jak największego zysku, chociażby oszczędzając na jakości usług bądź obniżaniu pensji dla swoich pracowników. To raczej krótkowzroczne rozumowanie, bo przecież konsumenci potrafią docenić świetną jakość usług, poziom obsługi, etc. To co w takim razie zrobić, aby firma osiągała lepsze wyniki finansowe? A weźmy chociażby w rachubę to by rozdawać własnym klientom – zapewne tym najbardziej wiernym, najróżniejsze upominki, np. kubki bądź parasole reklamowe.
W sumie nie musimy koniecznie ograniczać się do takich klientów, którzy zapewniają dla nas największe zyski. To wszystko w zasadzie zależy od ilości pieniędzy. Pewnie kiedy rozdamy 200 kubków – a przecież kubki reklamowe są w każdym przypadku bardzo mile widziane, tak czy siak inwestycja powinna się nam zwrócić. Nawet jeżeli rozdamy je dla kompletnie nieznajomych, którzy zapewne nie skorzystają z oferowanych przez nas usług. To bardzo dobrze, kiedy człowiek wie, że torebki reklamowe i inne gadżety są bardzo dobrym pomysłem, ponieważ to automatycznie powoduje, iż prowadzona przez niego firma staje się o wiele lepszym, przyjaźniejszym miejscem – i oczywiście sporo lepiej zarabiającym. Warto zwrócić na to większą uwag.

1. Wejdź

2. Zajrzyj tutaj

3. Zobacz więcej

4. Kliknij tutaj

Sukces w handlu detalicznym: Strategie i wyzwania.

Categories: Biznes

Comments are closed.